Music Talk Board
Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Guitar Decorations
Author: wwf, Views: 9566, Replies: 55

Users browsing this thread:
#31
Yeah I know, haha. I was thinking of him when I said that actually. I like Tom Morello, but I don't really like his guitars.
(02-20-2014, 10:10 PM)Mr Maps Wrote: ...me folky-doodles... ya sinister glogmojens?
You cotton-moist brickabrackers.


[Image: willy_nilly.gif]
Reply
#32
Idk, I think stickers fit Fender styled guitars better:
[Image: tumblr_lj8qa1uQGY1qa1wxx.jpg]

[Image: tumblr_mdjqavzL4q1qa1wxx.jpg]
Reply
#33
That first one I'd be on board with I guess because its well placed, but the second one just makes it look kinda messy.
(02-20-2014, 10:10 PM)Mr Maps Wrote: ...me folky-doodles... ya sinister glogmojens?
You cotton-moist brickabrackers.


[Image: willy_nilly.gif]
Reply
#34
I seriously used to have a Rainbow Dash sticker on my flying V's pickguard back when I had it only a few months. So much cringe, I know.
☮ (´・ω・`) ☮
Reply
#35
Did you have to deal with sticker residue? If you did, how'd you take it off?
Reply
#36
The sticker itself was a pretty good quality one, so it came off very cleanly. I removed it just by putting a drop of white spirit at one edge and peeling back.
☮ (´・ω・`) ☮
Reply
#37
Did you put that sticker anywhere else?
Reply
#38
Nope. I only put it on the pickguard.
☮ (´・ω・`) ☮
Reply
#39
I just meant on anything else in general, not on the guitar.
Reply
#40
(08-10-2014, 01:33 AM)T00DEEPBLUE Wrote: I seriously used to have a Rainbow Dash sticker on my flying V's pickguard back when I had it only a few months. So much cringe, I know.
No longer a brony? Tongue
Reply
  


Forum Jump: